Resum del curs

summerHola a tots!!! Aquesta és la última entrada d’aquest curs, fins després del septiembre, i toca comentar una mica com a anat tot. Bé, jo crec que aquest curs em aprés moltes coes, però en la meva opinió el que té més utilitat és haber aprés l’aplicació del Gimp, ja que moltes de les coses que es pden fer, jo alemnys, no tenia ni idea de com fer-les.

Tot i que una de les coses que no m’ha agradat tan ha sigut la quantitat de practiques que hem hagut de fer, tot i que en veritat, si ho penses és normal, ja que ens hem d’avaluar d’alguna cosa.

Així que en la meva opinió, ha sigut un curs amb molta utilitat, envers amb la informática, i bé, encara no sé les optatives que faré l’any que ve, només sé que fare Biología, però em queden dos més per escollir, i una de les optatives que podría escollir és informática, pero encara no ho tinc del tot clar, perquè no se que vu fer de gran, així que no tinc cap idea. Però, encara tinc temps de decidir-ho.

Bé, això ha sigut tot, adèèèèèu!!

Posted on 1 Juny 2014, in coses de classe. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

