Krewella – Alive

Hola a tots!!!

Bé, avui, he pensa’t en posar-vos un cançó que a mi m’encanta, i que fa poc que vaig descorbrir. Bé, és d’un grup de música en el que dues noies canten, i aquets grup s’anomena Krewella. La gran majoría de els seves cançóns són d’estil música electrònica ( un estil que per al meu gust no m’agrada gens); però fa poc van fer una cançó en estil acústic, simplement amb una guitarra y les dues noies, que per cert, són d’Estats Unitats, les dues vocalistes són germanes, i s’anomenen Jahan Yousaf i Yasmine Yousaf, encara que tenen noms paquistanis, elles són completament estat-unidenses, ja que tenen com a nacionalitat, i com a lloc de naixement Estats Units. Y tot i que les seves altres cançóns no m’agradin gens, aquesta és tot al contrari, m’encanta, encara que no encaixi bé amb el estil de música que normalment m’agrada, és a dir, pop/rock, com a gairebé tothom.

Bé, aquí us deixo, la cançó Alive, de Krewella, espero que ús agradi:

Això, ha sigut tot per avui, adèuu!

Anuncis

Posted on 1 febrer 2014, in coses de classe, música, vídeos. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

