Desitjos per al nou 2014

2-Hola a tots!!!! ja em torna’t de les vacances de Nadal 😦 però no pasa res, perquè ara el que hem de fer es pensar en positiu, en que comença un nou any, i en que tenim moltes més coses que volem fer, i molts desitjos a fer realitat.

I d’això va aquesta entrada, dels desitjos per any nou, tot i que ja vaig comentar alguna vegada sobre aquest tema, alguns han canvia’t  els meus desitjos per al 2014 són:

  • Descobrir al que m’agradaria dedicarme de gran.
  • Disfrutar cada moment del dia.

No són molts, però de momento ja tinc uns quants per poder fer realitat, bé, això ha sigut tot per avui!

Adèu!!

Andrea 😉

Posted on 12 gener 2014, in coses de classe. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

