Professións del futur

-Hola a tots i a totes! Avui ús volia parlar de les professions, del que ús agradaría ser en un futur… Jo, sóc una d’aquelles persones que es preocupen bastant per allò de: i si, pero potser que… Però a la vegada, no sóc tampoc una d’aquelles persones “controladores”, que diríem que els hi agrada tenir-ho tot sota control. Amb això el que vull dir, es que no estic cada momento del dia, pensant en que m’agradaria ser, però si que hi ha vegades que hi pensó, i la veritat, no ho tinc gens clar. professiones

Fa poc, que había pensat  en estudiar filología anglesa, ja que m’agrada molt l’anglès, encara que en general m’agrada molt aprendre idiomas. Aquesta carrera dona moltes opcions, a mi sempre m’ha agradat Regne Unit, o sigui que també había pensat, en estar una bona temporada treballant allà, potser de professora de anglès o alguna cosa així. Però en cara no tinc les coses gaire clares.

regne unit Bé, això ha estat tot a l’entrada d’avui, i a vosaltres, de que us agradría  treballar de grans?

Adèu! by Andrea

 

Posted on 19 Octubre 2013, in coses de classe. Bookmark the permalink. 1 comentari.

  1. Andrea et veig estudiant filiologia anglesa! 😉

Deixa un comentari

