Anglaterra

-Hola a tots! L’entrada d’avui la faré sobre el meu país preferit, que és Anglaterra. Primer de tot,  volia explicar-vos la raó per la qual m’agrada tant aquest país, que és que per exemple, a mi m’encanten els països extrangers, però, ademés es l’idiomaingles, és a dir, l’anglès. Em sembla un idioma fantàstic, amb varietats…

A més a més, encara que el menjar no sigui el seu punt fort, hi ha una cosa que a mi m’encanta, que és la diversitat de raçes de colors entre diferents persones; ja que, no només parlo de persones de color, sinò de persones de diferents paísos que van a visitar aquell, hi són acceptats amb tota normalitat.

calles de londres

La seva moneda és “la libra”. Un dels típics menjars d’allà és el Fish & Chips, i una de les begudes més típiques d’allà és el té, que segurament ús enrecordeu, per la frase: “La hora del té”.     fish and chips

Bueno això ha sigut tot d’aquesta entrada, si voleu, podeu comentar sobre Anglaterra o sobre algún altres país que ús agradi.

 

By Andrea

Anuncis

Posted on 4 Octubre 2013, in coses de classe, hobbies. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

