Els Sims!

-Bon dia o bona tarda, segons el lector, avui ús parlarè d’un joc que m’agrada bastant, que s’anomena Sims. Suposo que ja ho haurèu sentit algúna vegada, és un joc molt divertit i interactiu i ademès està disponible per a molts dispusitius: ordinadors, mòbils, Wii, ipads… Jo el que tinc és per a l’Ipad i m’agrada molt perquè puc fer com si jo fos ells però vivint una vida més divertida, hi han moltes coses que es poden fer amb els Sims:sims

  • Els pots manar que es banyi.
  • Els hi pots manar que vagin al lloc que tu vulguis.
  • Que vegin la televisió.
  • Que es facin un café.
  • Què s’agafin algúna cosa de la nevera.
  • Que parlin entre ells.
  • Que vagin a les altres cases Sims.
  • I a més a més pots comprar accesoris, mobles, cambiar el color del cabell, cambiar de roba (hi ha més hi ha una gran varietat)…

sims 2

En general és un joc molt divertit i realista i més amb l’ordinador fan moltes actualitzacions segons la temporada. Proveu-lo!

 

Anuncis

Posted on 24 febrer 2013, in coses de classe, hobbies. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

