La por…

Hola a tots!, avui ús parlaré sobre la por, un sentiment que tots algúna vegada em experimentat en més o menys quantitat. Jo, la veritat que una de les coses a les que més por tinc són: els pallasos, la sé que sembla una tontería però és que quan et miren amb el somriure tan gran i els ulls de colors, penso, perquè em mires?, es que és com si tinguessin una part dolenta desde el meu punt de vista.

També hi han dos animals que em fa molta por,una és l’estruç. Perquè, quan era petita, d’uns 5 o 7 anys vaig anar al zoo i em vaig quedar mirant-la i de s’obté va obrir la boca i va fer el seu soroll tan peculiar i em vaig anar corrent. L’altre animal que tampoc m’agrada gens, és el colom (paloma), perquè és que quan els veig pèl carrer em fan por amb les seves urpes i la seva cara, i sempre que veig una, m’en vaig lluny.

Hi ha molta gent que té por a:

  • Les aranyes.
  • Les serps.
  • Els taurons.
  • Els galls d’indis.
  • Les pirañes.
  • Normalment solen ser animals, encara que si saps d’algú o tú mateix que tingui una por peculiar posa un comentari. Fins a la pròxima entrada, adèu!

    By Andrea.

    Anuncis

Posted on 10 febrer 2013, in animals, coses de classe. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

