Patinatge

-Hola, avui ús parlarè sobre el meu esport preferit, el patinatge. El patinatge és un esport no gaire complicat però si una mica arriscat. Per pràcticar el patinatge l’únic que necesites són uns patins i unes proteccions. És un esport que és pràctica a l’aire lliure i que és molt divertit perquè es pot pràcticar sol o amb companyia (familiars, amics, veïns…). Abans he comentat les proteccions, que són molt importants ja que evita posibles esquinços o rascades. M’agrada molt perquè desprès em sento genial, i ademès com ho faig els xcaps de setmana em deixa temps per altres coses. A mi personalment és un esport que és perfecte per a la gent com jo, que no és molt esportiva perquè tampoc cal fer gaires esforços, només són: uns patins, unes proteccions i moltes ganes! Atreveix-te i prova,  veurás que després et sents millor!

patinage                             patinaje 2

Posted on 27 gener 2013, in coses de classe, hobbies. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

