Mascotes o animals

-Hola avui dia hi ha molta gent que té mascotes, com jo mateixa hi avui ús parlaré de les meves. Jo desde que era petita he tingut moltes mascotes desde ànecs fins a fures, però ara mateix en tinc dos gossos, un boxer (de 2 anys) i un yorkshire (de 3 anys), el boxer es diu Drako i el yorkshire Max, m’agraden molt però la veritat es que el meu animal preferit el l’orangutà, m’agradden molt perquè sel’s veu molt simpàtics i tendres i ademés encara que molta gent pensi que són lletjos a mi em semblen molt bufóns. Si mireu fotos veureu que s’ocupen dels seus fills i que no són tan lletjos, ademés crec que el color del seu cabell és molt original. Aquí ús deixo unes fotos de yorkshires, boxers i orangutans.

boxer 2yorkshireorangutanes

Anuncis

Posted on 20 gener 2013, in animals, coses de classe, hobbies. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

