David Guetta: Titanium

-Hola, com ja veieu últimament ús estic posant bastant vídeos, però es que m’hi he tornat una adicta al Youtube, amb les noves cançons que han posat, doncs mireu avui ús he posat una que a mi m’agrada molt, perquè em fa pensar, es una canço que es diu “Titanium”, aquesta cançó la va composar David Guetta, i la canta una noia amb una veu molt bonica, ja veureu, poseu-me algún comentari, sobre, cançóns que ús agradin que pogui posar al meu blog, espero les vostres respostes!

Anuncis

Posted on 5 Març 2012, in coses de classe. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

